Blog

Spokojenost sester v ČR 2023

V dubnu tohoto roku jsme realizovali celostátní kvantitativní průzkum spokojenosti zdravotních sester v ČR. Výzkum byl realizován prostřednictvím online sběru dat a zapojilo se do něho více než 1.000 zdravotních sester z celé ČR, primárně pracujících v nemocnicích. Cílem bylo zmapovat nejen současnou spokojenost sester s jejich prací a zaměstnavatelem,...

Pokračovat

Jak hodnotí home office čeští manažeři

V našem průzkumu hodnotícím komplexní zkušenost s prací na home office v době pandemie jsme se ptali nejen řadových zaměstnanců, ale i jejich nadřízených, jak hodnotí své dosavadní zkušenosti a práci svých týmů v režimu práce z domova.   Oslovení manažeři hodnotí práci svých týmu v období home office velmi...

Pokračovat

Home office ano či ne?

V létě tohoto roku realizovala naše společnosti Motivate reprezentativní kvantitativní výzkum na vzorku více než 1.000 respondentů, kteří si prošli na jaře v období Covid pandemie novou zkušeností s prací z domova. Zajímalo nás, jak tuto čerstvou zkušenost hodnotí, v čem spatřovali její výhody a její úskalí.   Spokojenost s prací na home office Přestože nástup...

Pokračovat

Podle čeho se rozhodují uchazeči při výběru zaměstnavatele?

Firmy se dnes předhánějí v aktivitách, jak přilákat potenciální uchazeče a jak udržet zaměstnance, na kterých jim záleží. Soutěží, kdo vymyslí hezčí zasedačku, zábavnější prostředí chill-outů či kdo si rozmazlí své lidi ještě většími benefity. Jsou ale tato tradiční cool témata opravdu tak důležitá pro atraktivitu vaší firmy na trhu práce?...

Pokračovat

Prestiž nebo peníze?

Při našich rozhovorech si často se zaměstnanci nejrůznějších firem povídáme o tom, jak jsou na svou práci hrdí a s jakými reakcemi se setkávají, jakmile řeknou, kde pracují a co dělají. Zatímco ještě před 5 lety dokázali zaměstnanci často dlouze hovořit s hrdostí o svém povolání, dnes je jejich pohled na svou...

Pokračovat
Customer experience

Customer Experience

Poslední roky se občas mluví o krizi značek. V koncentrované podobě tento trend vnímáme i my ve Východní Evropě, která si prošla během několika let vývojem, který na Západě trval desetiletí. Zažili jsme si po revoluci opojení světem velkých značek, které byly najednou dostupné i nám. Známá značka znamenala u nás i...

Pokračovat

Generace Y – Mýty a realita

Psát o generaci Y je dnes strašně cool. Studovat tuto generaci se stává nejen povinností každého teoretika i manažera, ale mnohdy i určitým alibi, proč to mají firmy dnes s náborem a motivací zaměstnanců tak těžké, těžší než kdykoliv předtím. Vzniká o ní spousta výzkumů a studií… a také mýtů. Ptají...

Pokračovat

Jaký to má smysl

Před pár lety jsme řešili motivační systém jedné velké prodejní sítě. Jednalo se o velmi výkonnou prodejní síť s velmi zkušenými profesionály z oboru. Na první otázku, proč tuto práci vlastně dělají, odpověděla většina respondentů naprosto bez přípravy: „No přece pro peníze, a kdo vám bude říkat něco jiného, tak lže!“...

Pokračovat

Mít tak tu drzost!

Před dávnými časy Mladí jsou prý odvážní a staří rozvážní. Tak to asi vždy bylo a bude. Když mi bylo 26 let, nastoupil jsem do světa velké reklamy a všichni jsme si hráli na to, že reklamě rozumíme. Na druhé straně stolu seděli stejně staří klienti z marketingových oddělení velkých korporací,...

Pokračovat

Zažít si ten úspěch

Jak zvednout tým Při našich projektech se nás klienti často ptají, jak se správně nastavuje motivace zaměstnanců a týmů, kterým se zrovna nedaří. Za poslední 3 roky jsme viděli stovky týmů, lepších i horších, v mnoha korporacích. Snažíme se vždy do našich výzkumných projektů nominovat i manažery, kteří třeba za...

Pokračovat
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram