Blog

Blog

Podle čeho se rozhodují uchazečí při výběru zaměstnavatele?

Firmy se dnes předhánějí v aktivitách, jak přilákat potenciální uchazeče a jak udržet zaměstnance, na kterých jim záleží. Soutěží, kdo vymyslí hezčí zasedačku, zábavnější prostředí chill-outů či kdo si rozmazlí své lidi ještě většími benefity. Jsou ale tato tradiční cool témata opravdu tak důležitá pro atraktivitu vaší firmy na trhu práce? …

Prestiž nebo peníze?

Při našich rozhovorech si často se zaměstnanci nejrůznějších firem povídáme o tom, jak jsou na svou práci hrdí a s jakými reakcemi se setkávají, jakmile řeknou, kde pracují a co dělají. Zatímco ještě před 5 lety dokázali zaměstnanci často dlouze hovořit s hrdostí o svém povolání, dnes je jejich pohled na svou …

Customer experience

Customer Experience

Poslední roky se občas mluví o krizi značek. V koncentrované podobě tento trend vnímáme i my ve Východní Evropě, která si prošla během několika let vývojem, který na Západě trval desetiletí. Zažili jsme si po revoluci opojení světem velkých značek, které byly najednou dostupné i nám. Známá značka znamenala u nás i …

Generace Y – Mýty a realita

Psát o generaci Y je dnes strašně cool. Studovat tuto generaci se stává nejen povinností každého teoretika i manažera, ale mnohdy i určitým alibi, proč to mají firmy dnes s náborem a motivací zaměstnanců tak těžké, těžší než kdykoliv předtím. Vzniká o ní spousta výzkumů a studií… a také mýtů. Ptají se …

Jaký to má smysl

Před pár lety jsme řešili motivační systém jedné velké prodejní sítě. Jednalo se o velmi výkonnou prodejní síť s velmi zkušenými profesionály z oboru. Na první otázku, proč tuto práci vlastně dělají, odpověděla většina respondentů naprosto bez přípravy: „No přece pro peníze, a kdo vám bude říkat něco jiného, tak lže!“ …

Mít tak tu drzost!

Před dávnými časy Mladí jsou prý odvážní a staří rozvážní. Tak to asi vždy bylo a bude. Když mi bylo 26 let, nastoupil jsem do světa velké reklamy a všichni jsme si hráli na to, že reklamě rozumíme. Na druhé straně stolu seděli stejně staří klienti z marketingových oddělení velkých korporací, kteří …

Zažít si ten úspěch

Jak zvednout tým Při našich projektech se nás klienti často ptají, jak se správně nastavuje motivace zaměstnanců a týmů, kterým se zrovna nedaří. Za poslední 3 roky jsme viděli stovky týmů, lepších i horších, v mnoha korporacích. Snažíme se vždy do našich výzkumných projektů nominovat i manažery, kteří třeba za poslední …